Z okazji Świąt Bożego Narodzenia Wszystkim użytkownikom życzymy wielu radosnych przeżyć, spotkań z bliskimi, odpoczynku od trosk i wyzwań życia codziennego a Nowy 2010 Rok niech będzie dla Was rokiem pomyślności, sukcesów oraz spełnienia najskrytszych mar
Chciałbym wytłumaczyć jak oblicza się statystyki z algorytmów.
ogólne wzory :
Atak= siła^1,2
Obrona= witalność^1,2
Celność= szczęście^1,15+ 0,5*siła
Uniki= szczęście^1,15+ 0,5*szybkość
Atak magiczny= magia^1,2
Obrona magiczna= inteligencja^1,2
Celność magii= szczęście^1,15+ 0,5*magia
Unikanie magii= szczęście^1,15+ 0,5*szybkość
Szybkość= szybkość
Szczęście= szczęście
HP=10*(żywotność^1,2)
MP=magia^1,2
A więc włączamy kalkulator windowsowy, klikamy widok>naukowy; nabijamy wartosc np. magii klikamy [x^y] i nabijamy 1,2 i klikamy [=]
W ten sposób obliczymy ile mp otrzymamy jeżeli dodamy w magię.
np.
W statystykach bazowych mamy 40 magii więc 40 x^y 1,2 wychodzi nam w przybliżeniu 84, razem z dębowym pierścieniem który na 11 lvl jest powszechnie używany mamy 104 mp.
Gem na 11 lvl zabiera 25 mp więc starczy nam na 4 ataki ale można oszczędzić jeden punkt dany do magii aby zredukować mp do 101 wtedy mamy wystarczająco mp na ciosy i jeden pkt więcej np w speed. (nie jest to dużo ale zawsze coś)
HP obliczamy tak samo tylko wynik mnożymy przez 10.
Offline
Nowy użytkownik
Ale to jest skomplikowane ;(
Offline